Neste Turbo+ LSA S4 5W-30 200 L

Neste Turbo+ LSA S4 5W-30 200 L

187911 | Tilaustuote

Neste Turbo+ LSA S4 5W-30 on kehitetty erityisesti uusimpiin raskaisiin dieselmoottoreihin, jotka täyttävät amerikkalaisen API CK-4 standardin ja eurooppalaisen ACEA E6 tai E9 vaatimukset.

Toimitusaika: 3-5 vrk
ovh. 1418.15 €   1190.00 € 948.21 € alv. 0% 30 päivän alin hinta: 1190.00 €  

Neste Turbo+ LSA S4 5W-30 on kehitetty erityisesti uusimpiin raskaisiin dieselmoottoreihin, jotka täyttävät amerikkalaisen API CK-4 standardin ja eurooppalaisen ACEA E6 tai E9 vaatimukset. Se on suunniteltu käytettäväksi uusimmissa EURO 5 ja EURO 6 vähäpäästöisissä dieselmoottoreissa, joissa on pitkät vaihtovälit.

Neste Turbo+ LSA 5W-30 ylittää API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 ja ACEA E6, E9 ja E7 suorituskykykriteerit. Se ylittää myös alkuperäisen laitevalmistajan (OEM) vaatimukset ja tarjoaa korkean suorituskyvyn raskaassa käytössä. Lisäksi se täyttää API SN -bensiinimoottorin vaatimukset. Kaikki edellä mainitut tekevät Neste Turbo+ LSA S4 5W-30:stä erittäin monipuolisen korkealaatuisen moottoriöljyn.


Matalatuhkamoottoriöljynä (low SAPS) se ylläpitää päästöjä rajoittavien laitteiden kestävyyttä, kun käytetään hiukkassuodattimia ja muita kehittyneitä jälkikäsittelyjärjestelmiä. Se estää suodattimen tukkeutumisen ja auttaa ylläpitämään moottorin tehokkuutta.


Neste Turbo+ LSA S4 5W-30 öljyn korkealaatuinen perusöljy ja huolella valitut jakavat-, pesevät- ja hapettumista estävät lisäaineet hidastavat merkittävästi moottoriöljyn hapettumista ja ikääntymistä ja mahdollistavat sen käytön pidemmille öljynvaihtovälille.


Matala HTHS viskositeetti, (korkean lämpötilan viskositeetti) ja korkealaatuiset kitkanalentajat tarjoavat erinomaisen polttoainetalouden. Lisäksi öljyllä on erittäin hyvät kulumisenesto-ominaisuudet, jotka saavutetaan käyttämällä korkealaatuisia kulumisenestoaineita, jotka muodostavat suojakalvon moottorin pinnoille ja suojaavat moottoria kulumiselta koko öljynvaihtovälin ajan.


Sen erinomainen kestävyys laajalla lämpötila-alueella lisää voiteluaineen kestävyyttä korkeissa lämpötiloissa ja parantaa öljyn juoksevuutta alhaisissa lämpötiloissa. Sillä on erittäin hyvä suorituskyky alhaisissa lämpötiloissa, joka parantaa kylmäkäynnistystä ja ylläpitää asianmukaista voitelukykyä ja moottorin suojaa, kunnes moottori saavuttaa käyttölämpötilan. Se ylläpitää myös käytetyn öljyn pumpattavuuden alhaisissa lämpötiloissa.


Laadukkaimmat lisäaineet auttavat hallitsemaan saostumien muodostumista, pitämään männän puhtaana ja pitämään moottorin puhtaana. Tämä vähentää öljyn kulutusta ja parantaa moottorin suorituskykyä.

 

Erittäin korkea TBN neutraloi happoja, estää korroosion muodostumisen ja auttaa pidentämään öljynvaihtoväliä. Parantunut ennaltaehkäisy lietteen ja noen kasvulle vähentää viskositeetin kasvua ja estää öljyn sakeutumisen ja suodattimien tukkeutumisen. Lisäksi se auttaa suojautumaan hapon ja lakan muodostumiselta. Öljyn alhainen haihtuvuus auttaa myös vähentämään öljynkulutusta. Öljyn suojauskyky moottorin pysyessä puhtaana vähentää huoltokustannuksia.

  • Koko: 200 L

Suorituskykyluokitukset
ACEA E8/E11/E7, E6/E9
API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4/SN
Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
Cummins CES 20086, CES 20081
Detroit Diesel DFS 93K222
Deutz DQC IV-10 LA
Ford WSS-M2C213-A1
Iveco 18-1804 TLS E9
JASO DH-2
Mack EO-O Premium Plus, EO-N
MAN M 3271-1, M 3477, M 3691
MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52
MTU Type 3.1, 2.1
NSN 9150-58-001-9736
Renault VI RLD-2, VI RLD
Volvo VDS-4, VDS-3

Hyväksynnät
Deutz DQC IV-18 LA
DTFR 15C100
DTFR 15C110
DTFR 15C120
Mack EO-S-4.5
MAN M 3677 (in progress)
MAN M 3775 (in progress)
Renault VI RLD-3
Scania LDF-4
Volvo VDS-4.5